Stolta inköp!


Solbrillor H&M, Skärp GinaTricot, Skor H&M (Sommarens kärlekar är här, hemma hos mig, på mitt rum och på mina fötter!) Ja, sen köpte jag min studentklänning på gina, något som säkert miljoner har gjort känns det som, MEN, jag ska använda klänningen EN gång, då är 200kr mer än lagom. Dessutom har jag gjort om "det" lite, så jag tror knappast någon ser ut som jag. Well, jag är förbannad nöjd med mina inköp, och för första gången på väldigt länge råder inte ångest!

Dessutom har jag två väldigt otrevliga blåsor på mina tår, ajabaja! Jag hade jättemycket att skriva när jag började inlägget, men nu dog det visst. Well, Nu är det sängen som gäller, för jag är säroregelbundetsextrött nu.

(Förlåt för mina kassa bilder, men jag orkar inte göra nåt värsta high-tech av det. Och linserna är köpta på fargadelinser.se eller vad hemsidan nu heter)

Kommentarer
Postat av: Laura

Glöm inte bjuda på "litet sminkpaket" på min tradera imorgon :P(A).



Det är typ 20 timmar innan den avslutas från nu(22.17)

2009-04-07 @ 22:17:10
URL: http://tossavanien.blogg.se/
Postat av: Hanna

oh, dem skorna tänker jag köpa med :)

2009-04-09 @ 18:06:36
URL: http://hrosengren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0