The spring of 2009

LoL, eller vad är det man säger?



Bara för att bilden är sjukt rolig, för att jag undrar vad tusan jag håller på med (?) för att jag inte alls bryr mig om att folk ser en kass bild på mig (för det är ju faktiskt så jag ser ut, take it or leave it. Och bara för att jag vill utututututut! För att jag vill ha sommarfester och dansa hela nätterna. Bara för att jag vill leva livet.

Idag har jag iaf varit duktig och gjort skolarbeten, som också blivit klara, Woho, kryss i taket. och så satte jag mig i solen en liten stund, och jag hatar alla dessa vårfeelings, för jag känner mig som ett barn som bara vill vara ute och leka hela dagarna. (kan väl påstå att jag gör det också, för skolarbetena blir ju inte gjorda i tid...)  OCH JAG LÄNGTAR EFTER GLASS <3

Jaja hejdå, jag ska gå och fjortisa mig, för emo kan man ikke vara idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0