Vilken tradig jävla fredag

Jag har faktiskt inte gjort något vettigt idag alls. Jag har färgat håret, skickat sms/mms, kollat klart på en film, men det är fan också allt. jag har fett dåligt samvete för att jag inte har varit ute idag (ute har jag varit, men bara runt om huset typ) Åh, och just nu har jag bara jävligt tråkigt.

Däremot har jag slått mitt rekord i tetris, kom till lvl 20, fyfaaaaaaan vad snabbt det gick. Men framsteg. (Så jag har ju faktiskt spelat lite tetris också idag, och även lite ice age, men det sög)

Nu ska jag emodeppa i min endamhet på mitt rum, kanske gå till konsum, kanske baka kladdkaka, eller poppa popcorn...

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag ska också poppa popcorn. Alldeles strax. =)

2009-04-03 @ 20:46:11
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0