Åter hemma i min egen säng

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag somnar inom en väldigt snar framtid.

Jag måste tacka Tommy&Laura för en mycket trevlig helg och god mat! Nu känner jag att jag skrattat av mig lite också ;)
Igår var det ju fest, vilket var väldigt trevligt med trevligt folk! Och just nu känner jag faktiskt att jag spyr om jag ser en tops igen den närmsta veckan, eller kanske månaden.... Nåväl! Jag slapp baksmällan,  och det blev pizza till frulle, satt som en smäck! <3 Och efter en väldigt dryg busstur hem sitter jag nu i sängen och ska sova vilken minut som helst. Det känns verkligen att kroppen tar stryk utan ordentligt med sömn, vilket jag inte fått på typ hela veckan.

Skola imorgon, skoj. Sen blir det vidare till min söta lilla frisör, ÄNTLIGEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0