Don't talk fucking bullshit!

Detta blir lite av en fortsättning på förra inlägget, men alltså jag kan bli så trött på vissa människor! Jag tycker himla mycket om djur, och jag älskar mina katter, de är liksom mina bebisar. Och det jag hatar mest av allt, det är människor som säger att djur är så jävla korkade och att de inte förstår nånting. Det finns ingen korkad hund, det är bara en människa med fruktansvärt lite kunskap.
När jag var ute och gick mitt i natten när jag var ledsen gick selma bredvid mig hela tiden, utan koppel, eftersom hunder känner av ens sinnesstämning. Så, är hon korkad och dum?  Om mina katter (jag har tre) skulle vara korkade skulle inte de springa raka vägen fram till min dörr och stå och jama och riva på dörren för att bli insläppta, eftersom de vet att de får komma in. Och själva grejen är, ett korkat djur förstår inte vem sin ägare är, men Dusse känner igen Annika när hon kommer, mina katter kommer fram till mig när jag varit borta. Hade Kissen varit korkad hade han gått med mig hela vägen hem istället för att stanna vid parkeringen och inte gå så långt hemifrån.
Men vafan, djur fattar när de ska få mat, de kan gå på lådan eller säga till när de måste ut, de har faktiskt ett tidsbegrepp och de är inte några jävla prydnasgrejer, de är LEVANDE INDIVIDER, och de är FAN INTE KORKADE, SÅ HÅLL TRUTEN!
Det var även någon som sa till mig en gång att "ett djur älskar aldrig tillbaka". Wtf, jag vet om att mina katter älskar mig, och gör de inte det är man en dålig ägare, svårare än så är det inte. Problemet är löst. Människor utan djur ska verkligen inte uttala sig om saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0