Esme

Idag har varit lite både fram och tillbaka. Pappa körde ut Jiraiya på en gård, eftersom han ignorerade lådan helt och gick och pissa&sket överallt. Det tyckte jag var en lite tråkig grej under dagen...

... MEN!

Pappa överraskade mig lite. Han körde med mig till strax utanför Eslöv och hämtade en annan katt, nämligen Esme! Och efter det överraskade han mig med Pizza. Min lilla pappa.

Och, faktiskt så tycker jag att folk inte har ett jävla jota med att göra vad andra döper sina katter till. Yes, jag lät en heta Jiraiya efter en favoritkaraktär i Naruto, och denna heter Esme. Men jag har fan mycket hellre ett djur med väldigt udda namn än namn som Pepsi och Molly. Så folk ska bara ta och skita i vad jag döper mina djur till, punkt slut. Jag tycker Esme är ett vacker namn och det passar min katt, så det så!

Håller med Carro's inlägg idag. Djur är en stor del av sammhället, Ibland en väldigt viktig del av ens liv, OCH MAN BLIR LEDSEN NÄR DEN DÖR!

Kommentarer
Postat av: Carro

Söt den e. =)

2009-08-17 @ 00:15:31
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0