I am your pain when you can't feel

Idag har det bara varit segt. Började med att jag vaknade med huvudvärk, stannade uppe en stund och vilade middag, och vaknade utan huvudvärk. Sömn is the shit alltså!

Just nu sitter jag hos Hannes som jag inte träffat på flera dagar, och hade tänkt stanna till på fredag. Har jag tur kommer Annika hit på lite fika imorgon! hoppashoppas! Annars hade jag bara tänkt spela wow ikväll, men det sög sig. För det första funkar inte questhelper till den nya patchen (vilket verkligen suger när man använt det) och jag har inget gräs... lite bugg.

Känner dessutom att jag har bildbrist, det suger också som fan.

Jag vill faktiskt ha fest, dirr!

Kommentarer
Postat av: wäänkis

Du får gå in på Addons och trycka out of date sen funkar dom :D

2009-08-06 @ 09:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0