I follow you wherever you can go

Det har varit en riktig slappedag idag, så jävla skönt faktiskt! Det blev en "ta-hand-om-mig-själv-dag" eftersom de andra planerna sket sig, eller vad man ska säga. Så idag har jag faktiskt tränat en stund (tjohajva!) till Dio. Jag stack iväg och handlade, fixade till en mer än helt okej kyckling/pastasallad, vilket jag egentligen inte ens brukar äta, och med ungsbakade baguetter med smör till. Sen har jag spelat litelite wow, fortsatt på min bok om Japan som börjat bli väääldigt intressant, och jag har gått en runda, fixat till fötterna, och fixat tid till frissan!

Och jag kan bli jävligt irriterad på vissa saker, men jag kan iaf glädja mig åt att dagen är räddad och en lånad mobil kommer få min kärlek imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0