Jippie!

Äntligen har jag en fungerande mobil! Däremot har jag nästan inga nummer, så det är bara att skicka det till mig på msn! Blev så jäkla glad att jag äntligen kunde börja smsa hur mycket jag ville, MEN, någon viss person verkar inte ha mobilen igång :@

Nåväl, var iväg och klippte mig innan, tog topparna som var ganska slitna på ena sidan, och sen skaffade jag lite lugg. Så nu är det bara färgen som ska fyllas i.

Har dessutom ganska ont i magen. Hämtade ju telefonen hos Tossavainen/alenius där man fick med sig egenodlade äpplen hem! Och jag tror jag har proppat i mig iaf 5 st, så det säger ju faktiskt sig självt :O

Kommentarer
Postat av: wäänkis

Den dog...blä

2009-08-04 @ 23:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0