One second of silence

Nu är jag äntligen hemma, och ligger i min underbara säng med min laptop i knät och min Esme brevid. Det känns faktiskt underbart.

Vi tog bussen från Åhus klockan två idag och var hemma halv fyra. När jag väl var hemma sprang jag direkt in i duschen, åt, iväg på en promenad, vidare till Lie där vi fixade lite, hem igen och då hände en väldig söt grej. Precis utanför Lie hoppar en katt ut ur buskarna, och det var ju KISSEN! (Annika&Cw's katt) Så tittade han lite på mig, och jag klappade honom lite grann, sen ville han upp på axeln, och jag bar honom en liten bit sen släppte jag ner honom medan jag sa "nu ska du gå hem" fast han följde mig till slutet av parkeringen iaf. Så han fick sig en liten klapp till och ett "tack för sällskapet", sen jamade (stavning?:P) han och gick tillbaka igen. Sjukt gulligt! När jag väl kom hem väntade en beställd h&m-påse, och jag har fått lite nyheter i min höstgarderob. Jag passade även på att beställa ett par vinterkängor från Ellos, och jag tycker de är riktigt snygga! Typiskt något jag tycker om iaf...

På tisdag ska jag till min frisör och välja ut en hårfärg, och faktum är att jag ska bli brunett igen, något jag inte varit på flera år. Ska försöka ha det så nära min naturliga hårfärg jag bara kan komma, men jag kommer inte ens ihåg hur den ser ut nu... Och så ska det fixas och trixas lite till, dock inte på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0