This totally sucks..

Detta sög. Ett jävligt bra uttryck faktiskt.

Dagen började med att jag vaknade klockan 5 när hannes drog till jobbet, sen väntade på bussen till malmö klockan nio. Väl där lämnade jag in min mobil som ska vara klar om 1-2 veckor, och jag handlade hårfärg på shock, fintfint. Sen blev det en fika, och en milkshake, vilket jag inte har ätit (Eller säger man druckit?) på ett antal år. Sen blev det bussen hem.

Här hemma insåg jag att jag inte kan behålla Jiraiya, för han är trots allt en bondkatt, som ska bo på en gård och vara ute. Och det suger så utav helvete kan jag ju säga. i'll cut myself.

Kommentarer
Postat av: Carro

Men alltså varför kan du inte behålla honom ändå?

Jeanettes båda katter är ju uppväxta här hemma och sen blev de innekatter i över ett år, och inte verka de klaga. Dock ska ju katter va ute, tycker jag. Men han klarar nog att va innekatt ändå. =/

2009-08-11 @ 19:50:55
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Okej. =/ Jo, har de väl börjat är det svårt att lära tillbaka dem till lådan igen.

Hm, just nu vet jag ingen, men jag kan ju höra runt lite.



Okej, jo klippa mig måste jag nog göra i vilket fall som helst då det är superslitet. Men färgen är jag lite kluven om. Just nu känns min hårfärg så skabbig, för jag har utväxt. Det är ju naturlig utväxt och det blir ju ljusare när det växer ut. Men det kan ändå ses som en rejäll utväxt för dem som inte vet att det är min riktiga färg. =/

Så jag vet inte.

2009-08-11 @ 21:49:22
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Okej, tack.

Ja, vi får se. Jag tänkte mig typ lite chokladbrun, så blir ju ingen jätte drastisk förändring. Men i vilket fall om jag tonar eller färgar så måste det färgas rött innan. Antagligen därför jag drar mig, för då är detta blonda borta för alltid.

2009-08-11 @ 22:25:38
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0