beslutsproblem

Igårkväll insåg jag att jag ville färga om håret, inte svart, utan i nån annan färg. Blir folk som känner mig förvånade? Antagligen inte det minsta. Men om jag inte ska ha svart, vad ska jag då ha? Slut på idéer.

Har suttit och funderat och kollat på lite klänningar idag, eftersom det faktiskt snart är student. Jag har hittat en jag vill ha, men eftersom vi har hjärt- och kärlsjukdomar i släkten vill jag inte riskera deras gamla hälsa genom att ha något på mig som de inte kan acceptera eftersom de är så gamla och gammelmodiga. Man måste ju faktiskt tänka lite på dem också, för jag vill inte vara orsak till att de som fortfarande lever tuppar av när de ser mig på trappan.
Men kanske man skulle ha vitt bara för att chockera alla? MEN, då kommer jag säkert spilla något på mig. Äckligt svårt beslut. Får dra med mig Annika till stan någon dag, då brukar det bli  l ä t t & r ä t t !

Men det är inte dagens bekymmer!
 

Denna vill jag ha :) även om det inte blir till studenten tror jag att jag köper den ändå. (klicka för förstoring)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0