goodie!

Idag, eller iaf än så länge, har jag faktiskt varit ganska duktig!

Trots att jag h har haft ont i huvudet och fått feber under natten vaknade jag redan klockan 8, och sen dess har jag fixat projektplanen (eftersom någon strulat bort den :S) skickat in loggen för imorgon så att jag slipper det, och jag har skrivit på mitt projektarbete. Jag har också skrivit klart ett annat arbete som ska lämnas in under lovet. Nu ska jag sätta mig och skriva instuderingsfrågor till provet i mdk som jag ska göra på torsdag. Jag känner mig duktig, och det känns bra!

Jag fattar inte att jag egentligen bryr mig, jag tycker ändå bara det är äckligt, falskt.

Idag är en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0