I'm in love

Det är insane att man kan sakna någon så mycket. Jag sitter i älsklings tröja, som är stor och mysig.
Hannes, jag älskar dig. Jag hoppas att din ärthjärna förstår det :)

Idag blir det bio, Australia, i Sjöbo till och med! Jag tappade ju hakan när jag fick höra det. En så ny film, finns redan i sjöbo?! OCH, den kostar bara 50kr, och inte 350?! Sjuka grejer detta!

Nåväl, duschen för min del nu, sen vill jag hinna spela lite wow (var ju ett bra tag sen nu) kanske hinner jag bli 60 och få epichest! Sen ska jag läsa klart fröken Julie, och plugga lite till mdk. Jag ska sakna Hannes ännu mer (om det går) Sen blir det bio, och har jag tur kommer äckling (internt skämt) hit och gör min dag komplett.

För attans vad jag älskar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0