In english please

I brist på annat har jag faktiskt bara suttit och läst manga-serier. Eftersom de är på engelska är jag så inne i det att jag inte hänger med när morsan kommer in och säger nåt på svenska. Jag bara "va? kan du ta det på svenska tack?", vilket hon ju faktiskt gjorde. Inte blev det bättre av att Annika ville döda mig med massa svenska sms, för det kändes som jag fick koppla om hjärnan varje gång jag skulle läsa på engelska, och sen svenska. För avancerat för mig en lördagkväll!

... Och! Jag får väl hälsa min kära syster välkommen också eftersom hon läser min blogg! Framsteg på internet för hennes del. Eftersom hon otroligt nog ens lyckades hitta in här, ska jag snart nog lära henne hur man kommenterar också. Men ett steg i taget, hon är ju trots allt inget snille :)


Och eftersom jag nästan aldrig
träffar min syster, så bjuder jag
på en nytagen bild och allt
så att hon inte glömmer hur jag ser ut!

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Okej. Jag har arl efter svenskan. Den är väl slut runt halv ett tror jag om jag inte är helt ute och cyklar. Men ja, vi kan ju se efter det.



Fin bild. =)

2009-03-01 @ 13:46:38
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Sis

tjoo gumman.. ah nu är jag här inne och snurrar.. bara att du glömde att skriva hur fin söt och bra jag är.. Hahaha gumman vad fin du är.. barnen saknar dej och jag med älskar dej puss

2009-03-04 @ 20:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0