In sleep he sang to me

Idag har jag faktiskt inte gjort speciellt mkt. Bara tagit det allmänt lugnt. Gjort några läxor och så.

Under natten laddade jag ner nya manga-serier. Så det blev Inuyasha som stod på tur. Väldigt söt serie faktiskt, och jag gillar att han är lite sådär smått otrevligt och ganska söt, med hundöron och allt :P Well, jag läser hellre mangan än ser på animen. Enda kravet är att översättningen är på engelska, då svenska översättningar suger. speciellt i Naruto.

Nåväl, min kväll kommer bestå av att snart ta ett varmt bad, och sen fortsätta på Inuyasha.

Folk förstår inte hur jag kan tycka om tecknade serier, jag förstår inte hur folk INTE kan tycka om dem!


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Hm, jag går länge alla dagar skulle jag tro. Utom möjligtvis måndagen. Men annars får vi ta en fika vid fyra fem tiden,

2009-02-27 @ 22:33:22
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0