It's a good day to die

Dagen har varit hemskt trevlig idag. Jag har ägnat mig själv en hel del uppmärksamhet, dvs noppat klart ögonbrynen för en gångs skull, och såna där saker. Jag har provat olika frisyrer, kort, uppsatt, långt, nytt, gammalt. Svårt val, men som de flesta redan vet har jag alltid haft stora bekymmer med hur jag vill ha det.

OCH...

...Något som jag inte ägnat mig åt sen förra julen är min cam. Lite löjligt kanske, men genom många år har jag faktiskt haft kul med den, speciellt med kompisar. Synd att jag inte har kvar alla bilder, hade varit hemskt skoj att titta på såhär flera år senare.hihi.


En klawdig bild. Det är en bra dag att dö på. Life feels great.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0