Jävla snopplärare!

Jag tror inte jag är den enda när jag säger att jag bara vill strypa vissa lärare för de är dumma i huvudet. Speciellt dendär vi har i Arbetsmiljö och säkerhet. Jag åker in till skolan en jävla dag i veckan, och inte ens då träffar jag honom, ändå lyckas han! Ena dan ska jag söka information på internet, andra dan finns det i boken, och tredje dan måste jag gå till bibblan för att det inte finns varken på nätet eller i boken, SÄG DÅ ATT JAG SKA GÅ TILL BIBBLAN DIREKT FÖRFAN.

Så kommer jag spendera mitt lov, med läxor. Men det gör ingenting, för jag har ändå inget annat planerat. Vill nog hellre ta igen allt jag missat under en vecka än att bli underkänd. Well...

Idag är det en slipknot dag. Jag och Hannes lyssnade alltid på dem när vi träffades. Vi har till och med en egen låt. Musiken får göra mig glad för dagen, eftersom älskling är på inflyttningsfest i malmö.
Jag tror dessutom att sångaren (trots att jag säger det om väldigt många) har bästa rösten någonsin, iaf när han sjunger vanligt.

Så många känslor.

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, gillar du inte tomatmannen?! =P

Usch nej, han kan verkligen få en att bli galen...verkligen galen... =S

2009-02-13 @ 19:46:32
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: denise

ha en bra kväll!:)

2009-02-13 @ 20:50:57
URL: http://dld.blogg.se/
Postat av: denise

tack så mkt:)

2009-02-13 @ 20:53:23
URL: http://dld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0