Let's do this together. Let us talk about boobies.

I brist på annat att göra idag har jag inte gjort mer än lite läxor och varit allmänt osocial. Bestämde mig för att ladda ner lite manga att läsa, vilket blev Girl got game aka Power!! Egentligen skitdålig, skrattretande och pinsam rakt igenom. Jag är inte den som skrattar högt för mig själv, men idag kunde jag faktiskt inte låta bli. Feels good. Jag trivs med att läsa bak och fram texter. Dvs, man läser från höger till vänster sida. Är egentligen i behov av tips på fler bra serier, men det får vänta tills imorgon. Ikväll blir det nog att titta vidare på Naruto.

såhär ser det då ut i Power, men jag föredrar definitivt Naruto och Fullmetal alchemist <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Då kan vi ju kanske se en dag nästa vecka? =)

2009-02-27 @ 12:12:42
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0