My fall will be for you

Jaha, då har tydligen IKEA och Jysk fått ännu en konkurrent, dvs H&M! Förbaskat löjligt enligt min åsikt. Fick nämligen hem H&M Home katalogen idag, och jag förstår inte riktigt varför de nu ska ha heminredning?! Ska det nu bland klänningar och kjolar stå koppar och fat när man kommer in i butiken? Äsch, jag tycker att IKEA och Jysk kan få hålla sig till heminredning, men H&M? haha fjuttigt.

Idag ska jag bara skriva klart ett svenskarbete om Stagnelius. Jättekul. (not)

Jag är ingen Nightwish-människa direkt, Vissa låtar är okej, låtar med den nya svenska sångerskan suger. Men, Ghost Love Score är faktiskt ganska bra. (från albumet once) Och den är ännu bättre i min cd-spelare ;) haha

Well, HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0