Nästan lika sjukt som Manson!

Fast på 1600-talet!

Alltså, jag menar Jonathan swift. Alla har vi väl hört talas om Gullivers resor, men aldrig hade jag väl trott att en så kär barnfilm byggde på ett så fult och äckligt språk, och dess innebörd, som den faktiskt gör. Jag blir nästan lite äcklad av det hela.

Hittills under kvällen har jag kunnit med nästan tre arbeten i svenska. Jag har skrivit en text om vad som är ett helvete för mig i dagens läge, och gjort en uppgift om renässansen. Nu är jag på upplysningen och är nästan klar.
haha det är faktiskt skönt att sitta med något vettigt att göra, och ger man det bara lite tid kan det till och med bli intressant.

Samtidigt lyssnar jag på massa musik som jag inte har lyssnat på på evigheter. Dvs Iron Maiden, lite Hammerfall, Slipknot, Sonata Arctica, Korn osv. det får mig bara att inse att det är ganska längesedan jag träffade Hannes. 4 år sen. Vart tusan blir tiden av? ^^

Kommentarer
Postat av: ankan

DU det visste faktiskt jag!!

Gulliver betyder snopp!! :P

jag visste att det inte var en "gullig" historia

2009-02-14 @ 09:24:36
URL: http://madqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0