Nu vill jag inte leva längre!

Gissa nämligen vem som ska till Metaltown, MEN INTE JAG?!

Jo nämligen bland annat
- Dragonforce
- Trivium
- Pain!
- Disturbed
- Children of bodom (hur jevla nice hade det inte varit att få dregla över Alexi Laiho igen?)
 
Men det värsta av allt....

Manson ska dit. Superdupersexiga Manson ska dit, OCH INTE JAG.

Jag känner för att gråta en liten skvätt. FU.


Och till råga på allt fick jag just veta att Inflames och Soilwork ska till Sweden rock tillsammans med massa andra, men dit ska jag inte heller. Jevlajevlabögröv!

Kommentarer
Postat av: ankan

AAAAAAAAAAAAH MANSON!!!!!!!!

2009-02-06 @ 19:00:01
URL: http://madqueen.blogg.se/
Postat av: lie

STICK DIT DÅ!!!!!!

2009-02-06 @ 21:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0