So call me by my name

Jag är glad. Så himla härligt glad!

Klockan är liksom bara sådär 20 i 5, och jag kan inte sova längre. Istället skickade jag just in min krönika till mentorN. (hon kommer ju tro jag verkligen är retarderad när hon ser hur dags den är inskickad) Jag menar, vettigt folk sover ju vid den här tiden. Jag är allt annat än vettig, jag är för glad för att kunna sova!

Jag fick mig just en musikorgasm i hjärtat. Åh så underfullt.

Har jag druckit? Nej, men jag känner mig lite smått berusad på livet!

Tittade i klädeskataloger innan (typ fem minuter sen men ändå) Modet är verkligen en tävling om vem som är sämst klädd i sommar. Jag tror jag ska delta på ren djävulskap bara för att ingen förväntar sig det. Jag ska göra uppror mot världen.

I will never think again.

Kommentarer
Postat av: lie

jag känner igen din rubrik lite ;) hihi rob! :D

2009-02-04 @ 23:21:02
URL: http://cuteretardation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0