Take me, cure me, kill me

Idag har varit en mycket bra dag hittills. Var inne och pratade med monica, och skolan går hur bra som helst faktiskt. Stackars Lögen utsattes för mitt glada humör på vägen hem (jag var tydligen väldigt speedad) :) Kom hem, ringde Annika, pratade om all och inget, fixade lite mer läxor, och just precis fixade jag hemmagjorda semlor som ska ätas ikväll. Kärlek på det!

Egentligen har jag inget speciellt att vara glad över, jag bara är det. It feels great!'

Dessutom blir det kyckling till middag, dagen är räddad!

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Haha, får prova det. =P

Nej, insåg just att det nog är lite väl långt iväg för att pappa skulle godkänna köra dit och hämta en häst. =/

2009-02-24 @ 16:29:46
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Nej, men jag vet ju om att jag inte kommer få någon häst. Men du vet, man kan ju drömma.

Har gått hela dagen och klurat ut hur jag skulle säga det till honom för att han skulle kunna säga kanske. Men nu, är det för långt iväg. Inte ens lönt att fråga.

2009-02-24 @ 16:38:00
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0