This pain is not ok!

Ibland blir jag lite irriterad på min knäppgök till pojkvän wtf. Han kan sitta där och gnälla på att jag är lite smått otrevlig, godissugen, att jag har ont i magen och känner mig smått äcklig. Dvs att han gnäller på att jag har mens. Men vafan, killar hade inte klarat av att ha mens en gång i månaden, och om de nu hade det, så hade de verkligen inte gjort narr av oss för det heller.

Killar är verkligen några riktiga veklingar. Föda barn kan de inte heller göra. Istället gnäller de över en fjuttig jävla förkylning. (iaf pappa tycker det är riktigt manligt ?! ) Well, de kan ta sig i baken.

Lillebror var iaf underbar och handlade jordnötsringar till mig :) Han är så söt min lille lillebror!

Kommentarer
Postat av: ankan

ja håller med dig till 100%

2009-02-04 @ 22:41:21
URL: http://madqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0