Happy birthday

Well, eftersom det är någons födelsedag idag tycker jag att det är på sin plats med lite såna där skumma minnen som vi har tillsammans. And I hope she will be happy.

Första gången jag träffade Annika var på en övernattningsfest hos Vera, vilket var i 8:an om jag inte har helt fel för mig? Vi båda var lite smått töntiga, men jag glömmer inte hennes fjuttna hårknut eller glasögonen, eller dendär charmiga rodnaden när vi lekte en lek. Var det sanning eller konsekvens? Nåväl, jag minns inte, men något liknande var det. I alla fall, så minns jag när hon inför alla skulle berätta att hon haft sex. Woho, på den tiden var det ju stora saker haha. Och jag minns att jag var så döööööökär i Hannes att jag trodde mitt sällskap ville ha ihjäl mig. Vera var vänlig och kopierade deras klassfoton, och jag har fortfarande kvar urklippet på Hannes på mitt skrivbord. Men nu är det Annika det handlar om, och inte om min kära pojkvän.

Nåväl.

Jag kommer inte riktigt ihåg sen hur det gick till när vi började umgås, men det är ju ingenting som spelar någon roll nu :P

Det är också ett välkänt faktum att Empoli-frukost är något vi båda tycker om, trots att det blivit (tyvärr) alldeles för lite sådana på sistone. Det är också ett väldigt välkänt faktum att vi, varje gång vi gick till konsum, spontant handlade hårfärg, utan att riktigt tänka oss för. Många gånger blev det väl bra, andra gånger lite mindre bra :P MEN, vi är snygga i vilket fall som helst, blonda eller mörkhåriga! ;)

Jag vågar nog tala för henne också, när jag säger att det finns en hel jävla del obeskrivligt roliga saker vi har gjort. T ex detdär med glasflaskan som vi slog sönder utanför Hannes hus, och fick dricka genom glasskärvor. Eller den gången då männen var på Boda Borg, och vi gick dit för att bara titta på deras hus och imitera vissa personer. Herregud, jag minns fortfarande hur vi nästan var dubbelvikta av skratt. Vi har haft fruktansvärt många förbaskat intima sexsamtal, vi brukade sitta uppe och sjunga till 5-6 på morgonen tills mina föräldrar blev tokiga. Teenager dirtbag brukade det vara, och lite blink 182 och så. Numera brukar vi nog mer kolla på porrfilm, äta något onyttigt, vara vresiga eller skratta. Hon är en såndär man sitter och pimplar vin med, (än har vi inte fått tillfälle, men snart om jag får bestämma ;))

Vi hade ett långt uppehåll ett tag. Ett år rättare sagt. Men jag kommer ihåg i skolan, när jag sa att hennes lugg var snygg, för det var den :) och sen blev det mer och mer, och första gången vi umgick igen var på en shoppingtur på Nova för att handla nyårskläder, som jag tyckte var mycket charmerande ;) haha. Well, det har inte med saken att göra really.

Annika är väl en såndär som man inte kan leva med, men inte heller leva utan. Hon är min lilla böld i röven. Men jag tror jag ska låta den sitta där ett bra tag till ;)

Ska bli intressant, jag tror ju aldrig att någon läser HELA inlägget, men det kommer vara med i min biografi sen, Take it or leave it.

Kommentarer
Postat av: ankan

jag älskar dig!

2009-02-17 @ 16:59:24
URL: http://madqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0