Vattenpipa i minusgrader

Igår var det en slappedag, skönt som fan faktiskt. Satt med mitt fotoalbum och designade lite. Tror lätt att det kommer bli grymt när det är klart. Måste dock inhandla en vit penna av något slag, så jag kan skriva och rita :)
Sen när klockan var tolv var några sugen på vattenpipa, så drog till Koffe, rökte lite, spelade lol-poker, och kom hem igen halv tre. (mitt i natten alltså) Det snöade, och var kallt som fan. Snön får gärna ligga kvar, om det inte blir slask av det, för det tycker ju INGEN om!

Idag ska det bli ännu mer fotoalbum, för jag vill att det ska bli klartklartklart, sen ska jag nog fan ringa ett samtal, och ikväll blir det film i min underbarus säng.

Du är så jävla ful. Jag vill typ bara kräka på dig.


Kommentarer
Postat av: ankan

Jag ska ringa diiiiiiiiig =)

2009-02-01 @ 16:54:48
URL: http://madqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0