Vem röstade för snö?!

Vill inte ha snö. jag vill ha sol och värme! (och en semla för den delen också, hade varit fett gott<3)

Idag har jag bara tagit det lugnt på grund av en lätt huvudvärk. Skönt är det väl att det inte kommer lika ofta som innan. Jag har gjort lite arbete och lyssnat på musikmusikmusik <3 Älskling är snäll nog för att jag ska få hans stereo, med fett ljud. Jag kan ju bara säga att mamma och pappa kommer hata honom resten av livet haha! HÄR SKA SPELASSPELASSPELAS :D :D

Ska nog in till Malmö någon dag i veckan. Behöver redan handla nya album, och kanske ett par byxor och nåt mer. Man vet aldrig vad det blir av det ^^

OCH, gott folk. Jag har bestämt hur jag ska ha mitt hår xD

Kommentarer
Postat av: Eve

Hur ska du ha ditt hår nu då? :P

2009-02-02 @ 19:29:11
URL: http://dulceeveliina.blogg.se/
Postat av: ankan

JAG KNACKADE JU PÅ HOS DIG IDAG!!

var var du? ^^

2009-02-02 @ 23:15:56
URL: http://madqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0