Walk the dark path, sleep with angels

Efter en del funderingar, har jag faktiskt kommit fram till en åsikt.

Har man en åsikt, ska man stå för den också. Det kvittar om andra tycker att det är fel, för så länge man har en egen åsikt är man bara mänsklig. Man ska få tycka precis vad man vill, och hur fel man än tycker att en person har tycker jag det är att gå för långt med personangrepp. En åsikt är trots allt en personlig tanke, inte ens utseende.

Man ska kunna utbyta åsikter typ, som jag hade på telefon igår, en "debatt". Det är väl lite det man ändå har bloggen till, skriva ner funderingar och tankar, låta folk ta del av dem och säga deras åsikt. Folk kan tycka att man har fruktansvärt fel, men det är deras åsikt, och jag har min egen. T ex denna.

Jag har också lärt mig att ta reda på fakta innan jag slänger fram min egen åsikt hädanefter.

Jag blev grymt besviken.


Kommentarer
Postat av: Laura

Haha, låter så jävla kul med debatt. xD

2009-02-25 @ 13:19:37
URL: http://tossavanien.blogg.se/
Postat av: Tommy

Jag trodde inte du va så smart Bättan

2009-02-25 @ 15:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0