Älskling sover, jag är vaken.

Kom hem idag efter en händelserik vistelse i Blentarp! Igårkväll blev det lite mys med middag, film, ortbågar och självfallet (men bara LITELITELITE) porrfilm. Jag fattar alltså inte vad det är med annika och porr alltså........ :)

Tittade på bland annat the number 23, och av någon händelse kläckte annika ur sig en sak, och min hjärna skrek HEJDÅ VÄRLDEN, NU FAN DÖR JAG. Men, jag överlevde, och har även överlevt en ridtur på hest idag :) Det går lite segt, men framåt. Och jag vågar nog påstå att fröken annika håller på att planera min nästa ridtur hihi.

Just nu sover Hannes, han är så fin. Jag däremot, är inte det minsta trött så jag tar mig antagligen en kopp te och fastnar i en lagom kass bok.

Jag tröstar mig med att jag iaf har haft en nice helg, och att planer på ********** snart är i full gång!!

Kommentarer
Postat av: ankan

ja nästa gång tar vi galopp över ängen haha :D

2009-01-25 @ 21:53:36
URL: http://madqueen.blogg.se/
Postat av: ankan

och JA du hade rätt...den jävla fittan!!

2009-01-25 @ 21:54:40
URL: http://madqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0