Film och pyamasbyxor ftw

Nu känner jag mig förbaskat sleten, men jag håller på att bli bättre, tack och lov!

De senaste dagarna har bestått av att ligga i sängen, må illa, titta på film, sova, må illa, fortsätta se filmen jag somnade ifrån osv...
Förhoppningsvis, om jag mår lite bättre imorgon så blir det annat än pyamasbyxor för min del.

Ibland blir jag lite trött på mig själv. Allting ska inte bara komma från mig

Du kan acceptera det och ruttna.
Eller göra någonting åt det, och leva.
Hur, var och när. Är upp till dig.

Dummer...


I still feel like that silly girl i once was

Kommentarer
Postat av: lian

du är så himla bra på engelska! du klara't!

2009-01-15 @ 21:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0