HEJSAN

Idag har jag fixat klart mitt arbete i text, nu är det bara krönikan som inte är riktigt klar. Man känner sig verkligen duktig efteråt, speciellt om man blir nöjd.

För de som inte vet pluggar jag ju numera på distans, och det jag kan ju inte säga annat än att det förmodligen var den bästa idén under hela min skoltid. Jag är chockad över att få ett så stort stöd av Monica (min mentor). Jag känner att det kommer att lyckas :D

Idag när jag gick hem tillsammans med min lillebror kände jag mig så rofylld, allting var verkligen toppen. Det håller på att bli vår, det är himla mysigt väder, musiken var så rätt i tillfället. Lillebroren var tvungen att knuffa på mig och fråga vad jag log åt.

Livet....

Imorgon ska jag till malmö med familjen, och för första gången på över 2 år kommer alla vara samlade. Plus att Inez och Isabel kommer vara med. Mina små änglar :)
Efteråt kanske det kommer bli lite shopping eftersom studiebidraget kommer ;) så fett nice.

Kommentarer
Postat av: ankan

Jag är jätte glad för din skull <3 iiiih

2009-01-29 @ 17:59:15
URL: http://madqueen.blogg.se/
Postat av: Eveliina

sv: Haha jo jag får väl hitta mig en luffare att flytta ihopa med :P då kan jag ju sova precis utanför skolan. Billigt och bra!

2009-01-29 @ 20:26:26
URL: http://dulceeveliina.blogg.se/
Postat av: Lollo

ja det måste vara skönt att plugga hemifrån! lite lugnare och så..

2009-01-30 @ 11:14:08
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0