Människan är bra konstig.

Idag är en sån dag så jag lääääängtar till sommaren! Nu är jag trött på detta kalla trista och regniga väder. Och att kroppen inte mår bra av det gör ju inte saken bättre heller. Jag vill ha sommar och värme, och jag tänker lova att aldrig klaga på att det är för varmt igen. Så typ, snälla Gud, ge mig sommar? 

Tittade på "så funkar det" på discovery- chanel innan, och det är fett intressant. Allt som går där är egentligen intressant. Jag fattar inte hur människan har kunnat vara så smart och alla sjuka uppfinningar och allting. Det är sick. Något som däremot stör mig lite, är att människan klarar av att åka till månen, men man kan fortfarande inte ta sig hur djupt som helst i havet?! Det känns ju nästan som om det skulle vara tvärtom, vattnet finns trots allt på jorden, det gör ju inte månen. Sjukt. Människan är bra konstig.

Kommentarer
Postat av: ankan

sant, jävligt sant!

Men fan...vi var så smarta förr...nu blir vi bara dummare och tjockare!!

2009-01-28 @ 19:40:05
URL: http://madqueen.blogg.se/
Postat av: lie

svar; nej jag köpte den på tradera! ^-^

2009-01-28 @ 21:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0