Ooh, you set my soul alight

Jag älskar verkligen låten, damn, kan man vara kär i musik är jag det just nu.

Kanske blir alla dåliga saker bra till slut? Just nu går det uppåt. och jag är på ett toppenhumör! (kanske får ni veta anledningen senare, men inte just nu). Imorgon är jag helt ledig <3 sen på kvällen kommer det bära av till Annika, och det enda jag vet komma skall (visst är det underbart med gamla uttryck man egentligen vill spy på?) är att vi på lördag ska rida pålle. hihi.

Inatt sov jag ganska gott också för en gångs skull. Det berodde antagligen på att jag somnade i Hannes tröja, den luktar u n d e r b a r t.

Nu ska jag klämma en semla. (nummer sex för i år). Och på tal om sex, jag hörde det fattigaste ordet ever idag. "triangelsex" wtf?! Det heter faktiskt trekant..........

Kommentarer
Postat av: Carro

Det där som gör dig så himla glad är lite sorgligt tycker jag allt. =/ Men glad för din skull. =)

2009-01-22 @ 19:10:23
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0