Sliten

Är fortfarande ganska sliten, vad fan är det som har hänt egentligen?!

Imorgon är det fest igen, på coca cola för min del, eftersom jag inte får dricka alkohol så länge jag är deppig. Men som jag pratade med Carro och Eve om, man kan ju ha kul utan sprit ändå. OCH, vi är ju faktiskt vuxna, så folk ska ändå ta och skita i andra, faktiskt. Och jag ska fan se till att ha kul på min coca cola, och visa att det faktiskt går.

Dessutom, "bättan i ett nötskal" brukar ofta vara kapabel att klara av en hel del onormala saker.

Kommentarer
Postat av: Eve

Vi kan vara roliga tillsammans! Jag tar med mig lite vin och ser om jag dricker det eller inte, annars blir det lättcider eller läsk för min del. :)

2009-01-03 @ 00:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0