Toppen!

Kom just hem från tandläkaren. De senaste tre gångerna jag har varit där har jag haft två hål, och nu hade jag inga! Det är toppen på snoppen(!) för sen kommer jag inte ha råd att laga några!

Sitter och väntar på att pappa ska skita klart för ska snart ner i byn. Under tiden lyssnar jag på mina gamla In Flames favoriter. Fan vad jag vill se dem igen. Se Anders Fridén headbanga på scen med sina gröna dreads <3
Det var ju hannes förlovningspresent till mig, han tog mig med till the unholy alliance, där mina dåvarande absoluta favoriter (children of bodom & in flames) spelade. Alltså så mycket känslor på en och samma gång. Fan, önskar många gånger att jag faktiskt umgicks med lite fler som lyssnar på samma musik som jag, så hade jag iaf haft någon att åka på konserter med :P

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0