var är jag?

Jag satt på bussen hem halv 11 och undrade vafan som hade hänt.

Jag bryr mig inte om att jag inte har några kompisar i klassen, delvis är det ju mitt eget val också eftersom jag inte önskar vara vän med någon av dem, Men av en oförklarlig anledning var jag otrevlig mot den enda jag faktiskt bryr mig om, och jag är jätteledsen för det! Jag förstår inte vad det är för fel på hjärnan, för det är inte mina handlingar, jag bara... följer med. Och varför i helvete tog jag bara  mina saker och stack? Jag har ingen förklaring till något som hänt idag.

Åh herregud, vad är det som händer?

Men imorgon är det en ny dag, och glada tag! Jag får tänka på helgen som jag hoppas blir av!

Kommentarer
Postat av: Carro

Bättre tag nästa dag. =) Vi ses.

2009-01-19 @ 13:25:09
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0