Värnamo nästa

Kom för en liten stund sen hem från Malmö där vi träffade syrran och barnen. Jag hade helt glömt hur mycket jag saknade dem, och hur gott de luktar och hur allmänt underbara de är. Jag ska ha hundra barn själv, såna som luktar gott, som luktar bebis. Isabel blev så glad, och jag funderade nästan på att ta med henne hem. Underbara unge, vad gör hon med mitt förstånd? :P

I vilket fall som helst, nu ska jag ägna kvällen åt en tids avslappning. Jag hänger med pappa till värnamo för att lära mig hur det går till att spela party. Jag ska ägna mig åt musiken, nu känner jag att jag äntligen orkar ta tag i det igen :) Så ska jag passa på att göra livet surt för lille Manuel :) Han står nämligen på andra dansgolvet idag.
Pappas Dj-gäng är verkligen en härlig samling människor. Damn, jag har skoj med dem :P

Tråkigt för er att läsa, men jag tycker om att skriva ner saker här på bloggen, så att jag inte glömmer bort det senare. Plus att det är lite till mitt PA också.

Nu ska jag klä mig. Det passar sig inte att komma naken till en nattklubb inte!

Kommentarer
Postat av: ankan

nakenfis :D

2009-01-31 @ 16:40:03
URL: http://madqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0