vill inte

Faktum är att jag om en timme ska vara hos tandläkaren, och jag känner inte ett dugg för det. Känner inte för att gå ensam, känner inte för att vara ensam över huvud taget, känner inte för att gå själv i byn. Känner inte för någonting idag.

Just nu önskar jag att jag hade varit bra på engelska. Att man bara ska kunna ladda ner en film och kolla på det och fatta ALLT, men ikke då. Pappa var snäll och laddade ner Tuck Everlasting till mig halv 1 inatt, han är bästigast.

Borde också se till att rummet är städat till helgen, och allt annat är klart till skolan början igen. skolan... nejtack!

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Carro

Usch tandläkaren. Stackare...:/



Nej, påminn inte om skolan. =P

2009-01-07 @ 14:50:02
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Men det är ju jätte bra fast att det är skumt.. =P

2009-01-07 @ 16:05:10
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0