I guess I have to

Måstemåstemåste verkligen dra in till Malmö på måndag och få min jävla mobil fixad. Kruxet är, vem har ens lust att hänga med? Nåväl, ska dessutom handla hårfärg på shock så man ser lite vettig ut när skolan börjar. Har dessutom beslutat mig för att skaffa lite lugg igen, fast inte bara helt vanlig, utan lite roligare. Det kommer ju Hannes gilla.... not.

För övrigt har jag inte alls gjort något vettigt under kvällen. Jag krängde ett halvt vitlöksbröd, så doftar säkert toppen. Var ute och gick en runda också. Hm, sov en runda. Ja, det var det. Kanske ska sätta mig med den jävla boken jag aldrig kommer igång med.

Detta är så obarmhärtigt.

Fick dessutom sms av Staffan idag. "Tack för det fina brevet". Jag är glad att han uppskattar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0