And all the things that you never ever told me

Uppe med tuppen, det är lika bra det. Och i brist på annat har jag varit på promenad sen klockan 8 och kom just hem och hade tänkt sätta mig och avnjuta ett choklad i lugnt och ro.

Jag vet dessutom vad jag ska göra till min födelsedag, så jag måste sätta mig ner och skriva inbjudningslista, och sen bjuda människorna! Jag undrar bara hur fan alla ska få plats? (a) nåväl!

And all the wounds that are ever gonna scar me for all the ghosts that are never gonna catch me.

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: =D

2009-06-25 @ 12:11:20
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: w

2009-06-25 @ 13:12:47
Postat av: wäänkis

Jätte fin bild du :O

2009-06-25 @ 13:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0