It's freakin' me out

Idag har det varit en lång dag!

Somnade ju inte förrän halv 4 inatt, och upp igen klockan sju. Självklart hade jag stängt av väckarklockan, men vaknade och panikade 20 minuter senare. Well, sen drog jag till skolan, hade mötet med mentorn as usual, blev glad, sen var det bara att sätta sig i ARL-salen och göra detta satans jävla prov. Jan, gå och dö. Du är utan tvekan den sämsta läraren i världshistorien!

Sen blev det ut och fota med Wäänki, såklart föll jag offer, men det är heeeelt okej. Jag hade snygg frisyr, så det är c.o.o.l.t. Jag vet dessutom vad jag ska ha på mig på lärarsupén! I'm goin' for rock, what else?

Nä, kanske kommer en bild sen, vem vet. Men nu ska jag sova, för jag är trött as hell. Eller nej, jag ska läsa Naruto som den jävla nörd jag är. :) SEN, ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: vesna

ska vi prenumerera på varandra? :)

2009-06-03 @ 19:47:34
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0