Look at the hate we're breeding, look at the fear we're feeding

Det är allt annat än lätt att ha en lillebror man älskar mer än något annat. Jag har försökt säga godnatt sen klockan 11 faktiskt, och hela tiden är det nya saker, pappa hit, mamma dit, lillebror här, Igge (?!) där.

Och när klockan faktiskt var ett hade jag lagt mig i sängen. Och vad händer då? Jag blir hungrig och får gå upp och käka. så såklart käkade jag, och gick och la mig igen. Hade precis kommit till rätta och nästan somnat när min bror kommer in och ger mig en kram (jag är förbaskat svag för honom när han gör sådär, vilket han också är mer än väl medveten om...) Nåväl, så kom "Igge är sugen på kladdkaka... och jag med..." ?!?!?!?! Nä men vad säger man, baka kladdkaka halv två mitt i natten, vem fan ställer inte upp på det?! Och nu sitter jag här, jag har bakat den jävla kladdkakan, tagit mig en dusch och sitter och nötar Best of Guns'n'Roses.

Men trots att jag är trött som jag vet inte vad, har jag faktiskt haft en trevlig kväll med min bror, vilket inte händer alltför ofta nu för tiden. Och trots alla blåmärken jag fått ikväll, och alla smällar av gummiband och flugsmällaren, så är han bara bästa människan i världen.

För övrigt brännde jag mig på ugnen, och det gör attans så förbaskat ont nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0