No, I don't sleep at all.

Herregud.

Jag satt och tänkte lite på pappa innan, när han var och hämtade min dator hos Hannes. Jag tror definitivt inte jag hade kunnat få en bättre pappa än honom, och jag tror verkligen inte att jag hade kunnat älska honom mer än jag redan gör. Det är absolut en härlig känsla, verkligen! Jag tänkte lite på studenten, när han höll tal och rösten skar sig. Jag har aldrig sett honom tappa talförmågan, och aldrig har jag sett honom nervös heller. Aldrig hade jag trott att jag skulle få se honom så känslomässig som när han stod där, med tunghäfta och tittade på mig. Min pappa... När Hampe pratade med mig, sa att det så tydligt märktes hur mycket pappa tycker om mig, då kan jag inte låta bli att vara egoistisk. Det är trots allt MIN pappa! Jag har heller inga problem med att erkänna att jag är pappas flicka, eller gullunge eller vad tusan man ska kalla det. Jag är faktiskt bara jävligt stolt över det!
   Och ännu roligare ska det bli i sommar, när vi ska åka till Hanehus och stanna över hos tant Hanna, och jag kan inte låta bli att längta! Jag är verkligen så glad över det jag har!


Pappa som ung, jag bara älskar bilden!

För övrigt har jag varit i malmö idag och shoppat lite. Det blev faktiskt ett par ridbyxor (inte en dag för snart egentligen) och ridhandskar. Sen köpte jag en väldigt så söt tubtop-klänning på gina (svart såklart) och ett midjeskärp med nitar (självklart!). Hittade även en skitsnygg klänning på h&m som jag tänkte klicka hem från internet, men såklart var den slut. Toppen.

Nu ska jag mejla min kusin snabbt, sen hitta upp en manga-serie att läsa, sen ska jag försöka sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0