Now it's over

Nu har jag just skickat in sista läxan. Känns ganska wierd faktiskt. fast ändå inte, efersom jag vet att jag ska läsa vidare lite till hösten igen. Men just nu har jag bara ett långt sommarlov framför mig, som jag ska ta vara på!

Ikväll ska jag nog passa på att läsa lite manga. Känner för en ensamkväll ikväll, fira lite att det faktiskt är over for this time. Så det blir väl att fortsätta på Naruto ofc, och sen ska jag nog leta upp något annat trevligt.

Annars har jag inget annat vettigt att komma med. Jo, jag är fortfarande sjukt nervös inför fredag.  Jag vill fortfarande bara spyspyspy. Guuud, jag kommer verkligen aldrig stå ut...

Kommentarer
Postat av: Carro

Riktigt skönt att ha allt gjort! =D



Sv: Nä, det känns inte som det. Men jo, det är trist.

2009-06-03 @ 19:04:50
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0