Rock is dead

I lördags var det partyparty hemma hos Lögen! Mycket trevligt om jag får säga det själv! Sen blev det väldigt hastigt och lustigt påkommet att vi skulle dra till Eket, så jag hängde med Linderotharna dit, vilket också var väldigt trevligt. Där träffade jag dessutom på lillebrors bästa kompis (?!?!?) haha, som frågade om jag inte var lite väl gammal för eket.. Jo, det är jag absolut. :P Sen får jag nog tacka rumpnyparn för det fina blåmärket jag har på ena ballen, och min röst har dessutom varit borta nu i två dagar. Snacka om att känna sig invalid alltså..

Det blev såklart lite bilder också, men de blev inte bättre än såhär.


För övrigt är jag inne i en helt sinnessjuk Marilyn Manson-period. Han är lätt den grymmaste människan i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0