Running, running away

Sometimes hate is not enough
to turn this all to ashes.
Together as one
against all others
break all of their wings
to make sure it crashes


De senaste dagarna har verkligen sugit skit. Dock har äntligen febern gett med sig, men kvarstår gör hostan som tar död på mig. Det känns som om någon sitter i bröstet på mig och eldar och knivhugger och dödar mig långsamt. Som sagt, det suger. Jag har dessutom inte haft en vettig konversation på flera dagar (!!!) Det är just så det INTE ska gå till.

Men imorgon skiter jag i vilket, för kamerabatteriet ligger på laddning så det ska bli en liten promenad iaf. Och så ska jag trösta mig lite med chokladet min bror köpte till mig (han är bara för söt min lillebror..)

Och vilken jävel kom på att de skulle sända Subway-reklam på tv?!?! på den enda jävla kanal jag tittar på.. Nåväl, en fika på subway i veckan hade ju faktiskt inte suttit helt fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0