Running to the end of the world

Remember when i took you
up to the top of the hill?
We had our knives drawn.
They were as sharp
as we were in love.
If god crossed us
we'd take all his drugs,
burn his money and his house down,
and wait for the fire to spread.


Jag är utan tvekan kär i musiken. Och det är utan tvekan mer än helt okej.

Jag känner mig lite deppig. Medan alla andra varit ute och njutit av solen har jag suttit inne med min förbaskade hosta och feber och inte gjort ett piss. Jag fick dåligt samvete för att jag väckte Hannes halv sju imorse, när han för en gångs skull inte jobbade..
Och nu sitter jag här, har läst 3 lite längre mangaserier idag, just käkat en tallrik potatiskroketter, och lyssnar på Manson... Jag verkligen älskar min flagga i taket. Och jag älskar att jag kan glädjas över såna småsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0