Student, student och åter student!

Idag blir det lite studentfixande här hemma. Ska bland annat till systemet och köpa dricka till champangefrukosten mm. Sen imorgon blir det att dra in till malmö, onsdag får vi sätta upp tältet och börja på maten och sådär. Torsdag blir det ännu stressigare och på kvällen ska jag hem till Carro och göra livet lite surare för henne. Sen på fredag är det den efterlängtade studenten! Så det kan bli himla dålig uppdatering denna veckan.

Jag blev så glad innan, som jag för det mesta brukar bli när min lillebror är inblandad. Han är bara alldeles för söt!

Nej, nu ska jag börja leta kläder, för ikväll blir det studentfirande hos Vera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0