Äntligen hemma igen!

Borta bra men hemma bäst, så sant så sant!

Kom hem från Åhus klockan tre idag, och jag har bara slappat heeeeeela helgen. Det jobbigaste jag gjort var nog att måla Dampes tånaglar svarta (han gillade mina så han ville vara lika snygg) Har en del blåmärken efter Selma som jag lekt som ett barn med, och lider lite av sömnbrist.

Men nu är jag iaf hemma igen, och jag har faktiskt satt mig ner och planerat min studentmiddag efter utsparken den 12 juni. Fyfan vad skönt det ska bli! I vilket fall som helst, jag har panikpanikpanik! Snart bara två månader kvar och jag måste skicka inbjudningar, handla hem vad som krävs, fixa en helt okej utstyrsel (ska bli svartvitt iaf!) och miljoner saker till....
P A N I K !

MEN ... Trots det ska jag slappa i min säng med en fantasybok tror jag, behöver lite distrahering ett tag.

Och, detta var lätt bästa helgen på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0